Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-15, 15:59   #13
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Håmacon
Endast Trainz 2006 som jag är supernöjd med.

I inlägg efter inlägg har jag fått läsa hur fantastiskt realistisk MSTS är i jämförelse med TRS. Samtidigt har jag förstått att det inte ens går att köra multipla lok i MSTS och att loken dessutom inte kan koppla i båda ändar???

Att det sedan verkar ta hur lång tid som helst att skapa en rutt som till yttermera visso tydligen brakar ihop med jämna mellanrum är i alla fall inget som jag tänder på. Men så är jag inte heller lagd åt självplågarhållet...

Min urgamla MSTS-skiva använder jag bara som underlägg till kaffekoppen när jag kör Trainz.
Med all respekt för att du är supernöjd med TRS2006 och helt ointresserad av MSTS...

Kan man inte nöja sig där och respektera att det fortfarande finns dom som gillar MSTS? Att man gillar TRS2006 är ju inte konstigt, det är ju en riktigt bra simulator... Men att uttala sig i väl negativa och kanske ogrundade uttalanden om andra simulatorer tillför ju inte så mycket, om det inte görs med glimten i ögat... Saknade dock lite glimt i ditt öga i din post...

Som jag ser det, det spelar väl ingen roll vilken simulator man har som sin favorit, vi har så mycket bra saker att utbyta med varandra ändå, oavsettt vilken simulator man nyttjar... Vi har ju för länge sen lämnat de laddade Trainz - MSTS -diskussionerna och har ju nu ett mycket trevligt och givande samarbete oavsett vilken simulator man nyttjar... Kan vi inte försöka slå vakt om den trevliga stämmningen och gynna samarbeten istället för att göra väl negativa uttalanden om den simualtor man inte nyttjar för stunden?

Undrar ödmjukast, Mazz..

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Svara med citat