hm, nu har jag testat med den nya filen...
>>På färddatorn så är inte mitten vagnarna öppna (dvs 3s) (alla ändvagnar är öppna)... men när man tittar på tåget så är alla öppna..
>Hmm, jag har det svårt att översätta det här men jag tror att jag vet vad du säger. Använder du TRS2004?? Ska bugen alltid händer när du öppna dörrarna?? eller är det "random"???
japp. kör trs2004
Nope, se bilden nedan, att alla dörrar är öppna, sätt utifrån, men datorn säger att mittenvagnarnas (typ M) är stängta (all doors is opened, but the computer says that all waggons in the middle (M) is closed)
>Mycket intressant. Jag har provat det och hade en skript fel också (inte samma fel meddelande men en skript fel ändå). Jag vet inte ricktig om jag har fixat problemet men det fungerar på min sida. Jag använde ms station 20m för jag kunde inte hitta objektet som du har beskrivit. Finns ingen "invisible station 200m" i France delen. hmm. Kanske nån fel hos min sida, vilken KUID är den?
trodde den medföljde... men kuid == 117667:20001:5
>Ändå, prova den här fil. Du behöver att "replace" filen som redan finns i CAB mappen. (Inte A/B eller M delen. Bara interior mappen). Filen ska bara fixa skript fel medellande men det är möjligt att ingen passagerare ska laddar.
Samma fel fortfarande... (la den i mappen "TRS2004\World\dispatcher\downloads\kuid2 171003 5 6") var det rätt?