Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-26, 15:03   #14
Byggare Bob
Guest

Standard

Nej, jag tycker inte att vi "bara talar om NMJ", så länge det finns personer som bara är ute för att misstänkliggöra Hawk och hans fantastiska arbete.
Och som dessutom agerar som "underhuggare" till skaparen av en rutt.

MSTS är och förblir ett spel, oavsett hur mycket material som skapas till det, och det går inte att "hålla" på sitt hela tiden, och om någon isåfall skall göra det så är det Microsoft som faktiskt har rättgheterna.

Gud vet vad som händer isåfall i framtiden när KRS släpps...

Det är därför det är så viktigt att tala om för "de som ser sin uppgift att hålla koll på var rutter m m tar vägen", att de bör hållas kort och visa att "jag har faktiskt ett "tillstånd" att göra en variant av den här rutten/loket eller objektet". För om man nu är så närig att hålla på sitt eget material, så skall man absolut inte släppa ut det till allmän beskådan.

Orsaken är nog att skaparen av rutten "har börjat ändra sig", då Hawk har gjort ett fantasktiskt arbete av en från början bristfällig rutt.

Jag minns nämligen (och fler med mig) en "viss ommålning av ett lok", där slutresultatet blev så bra att grannlandet i fråga, drog tillbaka "tillståndet" för den som hade gjort ommålningen...
Och jag vill inte att samma sak upprepas här!