Tänkte slinka in med en liten förfrågan här=)
Det är så, att jag skulle behöva hjälp med att betatesta en aktivitet till NMJ. Den går ut på att köra Nerhärad - Mellefors med Ma 833 och ett antal godsvagnar. I Långs Daled förekommer ett tågmöte, där man alltså får gå in på sidan och stanna för en stoppsignal. Färden går sedan vidare till Mellefors, med ett flertal möten. Bland annat Hg, Rc och Da är det i dom mötande tågen och stundvis är det ganska tätt mellan dom mötande tågen.
När jag provkör aktiviteten tar den ca 45 minuter att köra, men då håller jag också max 80 km/h utom på några få ställen. Man kan alltså komma ner mot 35-40 minuter också, om man vill det. Men det är inte någonting jag rekomenderar, och då speciellt inte på sträckan ner till Långs Daled eftersom mötet är anpassat till att man själv kör 80 km/h.
Någon som är intresserad? Kontakta gärna mig i så fall över e-mail eller MSN Messenger. Adressen är densamma till båda två; daniel_odlander(kanelbulle)TABORThotmail.com