jag tolkar de så är. de kommer INTE släppa mer sp till trainz 2006 utan bara släppa nya moduler. och för varje modul uppgradera de koden. vilken innebär att de är slut med support för trainz2006. sp1 verkar bli den enda som släpps. Sen massa moduler. börjar likna som half life 2. de släpps inga nya spel utan massa moduler bara. som man får köpa. för koden i trainz2006 blir inte uppdaterad med modulerna. eftersom de är vid sidan av trainz2006. de har inte ens med spelet trainz 2006 att göra alls. små spel som kommer uppgraderas av andra små spel. och de ska visst börja i usa. man kanske får vänta 18 moduler innan de når rätt område man är intresserad av. och ni som inte har problem med trainz 2006, får bara gratulera. för ni är då inte många, sen vore kanske de bra om de som har ett spel som fungerar smärtfritt kan acceptera att de flesta inte får de att funka som de är tänkt. sen var du fick ifrån att gammal och nytt kommer funka ihop vet inte jag. de frågade om och om igen vad händer när tex modul 18 släpps. kommer loken som gjordes för modul 1 funka. de fick inget svar på de. eller om tex köpel lok som man har nu kommer funka tex i modul 5. eftersom de kommer uppgradera koden hela tiden. visst. för nya användare är de jätte bra ide de här. för min del kan de ta sina moduler och köra upp dem. för jag vill ha ett fungerade 2006 version istället. som har jag köpt både lok och banor till. men så här har i och för sig alltid speltillverkae gjort. gäller ju tjäna pengar. är pengar som gäller inget annat. är de väl nån som säger..ja men de släppte 4 sp till 2004...ja visst..jag har 2006...de får väl släppa 100 sp till 2004..är fortfarande inte de spelet jag har. och kefier. läs hela postet. står klart och tydliget att de visst har gett upp hoppet om dsl. de skriver att de skulle ta åratal att reda ut den röran. men den kommer vara kvar. i samma röra som den alltid har varit.
|