Citat:
Ursprungligen postat av Deskgrunt
- Min första reaktion är att nyhetsbrevet inte letat sig till min låda av nån anledning.... Kan man läsa det nånstans?

|
Hej Deskgrunt!
Jag har nog slarvat bort nyhetsbrevet men det var så intetsägande så det gör inte så mycket. Däremot har jag följt en tråd på Aurans forum där Rob utvecklar tankarna för framtiden (Classic nånting...) som ger lite mer kött på benen.
Hur det slutligen blir återstår väl att se, tidigast i mars 2007 kommer väl det första tecknet. Jag inser att grafikmotorn nog är lite ålderdomlig vid det här laget, men kan leva med det eftersom allt fungerar så ypperligt efter lite nya grejer i burken. Jag har fantastiskt ljud, inga buggar eller frysningar och FPS på 30-60 så jag känner inte att jag behöver någon särskild förbättring av någonting egentligen.
Sen är det väl alltid nyttigt med lite konkurrens och andra nyheter som jag givetvis skall kolla in noga, men det skall nog mycket till för att jag skall känna behov av att börja om helt från början, min rutt har nog blivit lite för stor för det. Även om Trainz mot all förmodan skulle avsomna enligt vissa medlemmars spådomar, så skulle det inte störa mig ändå eftersom jag har så mycket fina saker inlagda numera att det känns möjligt att åstadkomma nästan vad som helst redan som det är i vilket fall som helst...
Mvh,
Håkan