Tänkte visa lite vad jag håller på med. Jag köpte banan UK terrainz Preston to Carlisle. jag trodde jag köpte en hel bana. skrev mail till dem och frågade om de verkligen skulle se ut så när. när jag sen gick in på deras hemsida igen och läste ..alltså VERKLIGEN läste vad jag hade köpt kände jag mig lite som ett pucko. tänk om man läser innan man klickar på buy knappen. så jag får helt enkelt skylla mig själv. Så banan blev bara typ liggande. Sen fick jag helt plötsligt för mig att börja bygga. har ju skaffat mig snowsignals signaler och el trådar mm. vilket är väldigt enkla att använda för att få rätt höjd. i all fall på hans splines. de andra är inte så roligt att få till höjden på.
http://www.youtube.com/watch?v=OU6kJlqhYvk
här kan ni se hur smidiga de är. problmeet är bara att jag har 16 mil jag så göra så här på
hamnen i Blackpool. jag har consentrerat mig på att få ut industrier och räls på banan
Stationen i Carlisle, som ni ser..väldigt tomma ytor. var bara rälsen och stationerna som var gjorda på hela banan. ja..alla spår till alla industrier mm var inte heller dragrna. men de var rätt lätta att dra endå eftersom de är en dem karta så var ju spåren utmärkta var de ska gå.
Gruvan i Windermere
har börjat sätta lite träd runt gruva.