För dom som...
har gamla versioner av Internet Explorer t.ex 5/6.0 rekommenderar jag att uppgradera till 7.0, det är den senaste versionen och den är reptilsnabb att öppna länkar och söksidor m.m. hade idag för en stund sen 5/6.0 själv och den var ganska långsam.
Och dessutom visar den normalt större text när man skriver inlägg och på sidor där det redan finns text, texten blir tjockare liksom, det kan jag rekommendera, detta är adressen och en fördel är att man kan öppna flera sidor samtidigt i samma fönster t.ex Imageshack samtidigt som Svenska 3d tåg forum, så man växlar bara mellan blårutorna så kommer man till respektive sida, mycket praktiskt och enkelt, dessutom frågar programmet när det startas första gången om den ska skyddas av brandväggen eller inte åtminstone gjorde den det för mig så denna internet explorer version får 10+ för snabb, intelligent och säkerhetsmedvetenhet, jag rekommenderar varmt att testa IE 7.0
Man kan även zooma in på en sida med en zoomknapp som normalt står på 100% om det är liten text trots allt eller i nån bild.
DS
Ha de. Mvh Johnny Nilsson
|