Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-04, 11:01   #13
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard

Jaha du Håkan, tydligen skickar Auran ut olika mejl. Jag fick ett mejl som Lance Jago skrivit under redan igår. Där förklarar han att både deras orginal och deras backup blev förstörda. Men Lance Jago skriver inget om sina barn.

Sedan borde du inte klaga så mycket på alla gnälspikar som finns på forumet för du gnäller själv. Fast kanske på andra saker. Vidare så tycker jag du skall återgå till din tidigare still. Jag såg verkligen fram mot dina inlägg. De var forumlerade på ett mycket underhållande sätt och du visade fina bilder på din egna konstruktion.

Så tillbaka till Auran. Att ett företag har så dålig koll att både orginal och backup blir korrupta samtidigt finner jag anmärkningsvärt. Vad hade hänt om det var hela DLS som flög sin kos? Eller Auras hela finnasiella budegt?

Så jag tycker att användare har rätt att klaga. Kanske inte på att disken gick sönder utan på Auras sätt att hantera sin backup. Men samtidigt skall ju Auran ha plus för att de gör vad de kan för att återfå förlorat material.

CGD
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat