Visa ett inlägg
Gammal 2002-06-12, 11:33   #2
Fredrik
Admin & STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Hej Robert

När det gäller din första punkt så om jag förstår dig rätt vill du kunna ha flera consist på samma bana och utan att de kör iväg när du byter till nästa... i så fall är det enkelt löst. Sätt autopilotNONE. Då kommer tägsätten du "lämnar" att stå helt stilla. Vill du sedan i efterhand sätta autopilot på ett av tågsätten trycker du bara på ö

Till viss del kan jag hålla med dig om att man borde kunna göra menyerna något enklare att hitta i när det gäller Surveyor...men när det gäller add-on måste ju varje add-on-tillverkare se till att man skriver bra kategorier i config.txt
När det gäller My Collection och Driver kan du redan idag sortera efter land eller bolag (det enda jag önskar är att den skulle komma ihåg sorteringsordningen nästa gång man startar spelet)

Din tredje kommentar är bra och den håller jag med dig fullt ut att det vore bra med att kunna måla ännu mer detaljerat... likaså att när man sätter ut buskar, träd e.t.c så sker det viss rotation automatiskt. Detta är bra förslag som jag ska försöka framföra.

SP3 står ju snart vid dörren och vi får se vad som lagts till och ändrats där...några av önskemålen kanske redan då blir uppfyllda.

/Fredrik
Forumvärd
Fredrik besöker inte forumet just nu