Citat:
Ursprungligen postat av Sparkfot
Svoyager:: Har Å,Ä,Ö problemet löst sig? Dvs går det nu att använda Å,Ä,Ö i stations namnen och på Destinationen? 
|
Jaa, fungerar bra nu. Jag har en lite problem med det men inte nånting vicktig.
Passagerare skyltarna har problem att visar svensk bokstav. Vet inte vad är problemet men det är inte vicktig.
Man kan sätta in nya filar som man vill, finns bara en config.txt fil att redigera (förut var det 2 filar. config.txt och en skript fil, nu är det bara en fil). Svensk bokstaver fungerar men jag tycker att det är omöjligt att ha en svensk bokstav i ljudfilen (t.ex. mälaröjden.wav ska inte fungera men malarojden.wav fungerar, det är bara ljud fils namn, stationer kan ha det svensk bokstaver.). Jag vet inte om det är en problem med trs eller nånting i min skript. (svenolov, om du läser det. Vet du om TRS kan öpna en .wav fil med svensk bokstaver??)
Citat:
Ursprungligen postat av UP6936
Tja, man kan ju alltid fråga.....
Du ville ju ta en närmare titt på C20F 2000 också. Den underhålls i Högdalendepån.
När kommer du till Sverige?
//Lars S
|
Sant, nästan glömt C20F. Skulle vara bra att ser den i detalj.
Om resan, jag vet inte ricktig, måste fråga min chef. (mina chefer). en av dem sa ja, måste fråga den andra chefen. ("its a bit complicated heh. The big boss said yes but i need to know if the supervisor will say yes too and since i have a good reputation and im friends with her, it shouldnt be a problem... i hope.").
Ändå, om svaret ska vara "ja", ska det vara på samma tid igen, 1st april till 1st juli. Jag även har samma lägenheten som sista gången så det ska känna hemma

. spännande!
SV