hmm. jag antekna alla dessa och ska ser vad jag kan göra. Jag har också hittat en bug, vet inte om det är en bug som ni pratar på men om man stoppa på en station och öppna bara hyttens dörr utan att öppna passagerares dörr ska tåget inte röra igen. Man behöver att öppna passagerares dörr för att tåget ska röra igen. Vet inte vad som händer men jag ska arbeta på det.
Affe, att kunna köra med en stopp signal är mycket konstig. Jag vetat inte den där bug, ingen sa den. Om buggen är fixat är bara chans för jag har inte arbetat på det heh. Har du mer information på den där bug? Finns det en situation som buggen alltid händer att du kan beskriva??
Jag förstår inte vad Jonmpas problem är, kan inte fatta menginen. Kan någon översätta på engelska och PM det till mig???
Kan ni också säga vilken TRS ni använder, 2004 eller 2006. Det finns en stort skillnad mellan dem två och det är bara bra att säga den för jag ska prova med samma TRS som du har.
-----
Nånting annat. Jag köpte TrackIR. WOW, bara WOW!! Den är inte perfekt i TRS men den är otrolig kul ändå. Realism +200%.
Tack också för alla kommantärer!!
SV
|