Det är tyvärr inte ovanligt med denna typ av kommentarer, kanske inte alltid elakt menade, men likväl sårande för den som drabbas. Personligen så tror jag att det bottnar i en kombination av orealistiska förväntningar, krav och okunnighet.
Först av allt måste vi alla, på detta forum inse och respektera följande;
- Alla projekt som görs är hobbyarbete, av entusiaster, på fritid.
- Ingen har rätt att ställa krav på detaljrikedom, tid för release eller liknande
- Det är upp till skaparen/skaparna av projektet att bestämma om det skall släppas och i så fall i vilket skick.
Det är i många gånger tröttande att läsa femtioelva frågor typ" när är den klar" på raken. Som en gammal kollega till mig sade när man fågade när en arbetsuppgift var klar "När den är färdig!"
Till Hawk och Mazz och alla Er andra som lägger själ och hjärta i att skapa tidsfördriv för oss som inte har Era förmågor: ETT STORT OCH VARMT KÄNT TACK!! Låt jobbet ta den tid det tar och jag ser fram emot att, ånyo, få susa fram på en av Era banor någon gång i framtiden. Med eller utan patchar... I allt från Jonatans B-maskin till, kanske, en Regina. För visst är det en underbar dröm värld som skapas, där man kan välja väder, tidpunkt, epok, årstid och bara ge sig ut när utfarten visar kör.
Hälsar
Lasse J
Mölndal