*HOST* Nyhet, jaja, hitta den där för fem månader sedan, jublade i min tysthet (jaja, jag terrade några) men fem månader senare så tror jag inte på det hela längre.
Pursche; Kuju har inget ansvar för MSTS, de har sålt den (eller åt minstånde publiceringsrätten) till pyttemjuk (Microsoft), så vadå "Dåliga Support", de behöver inte göra ett piss.
Sen till det där med kompatibilitet. Jag håller själv på med programmering, jag ser vilka massor av kod som ligger bakom detta spel, inte för att jag kan göra en exakt uppskattning av detta men en gissning, koden (C++) rymms inte på en kanske inte äns två disketter (och då har jag inte räknat med bilder och sådant, bara text).
Ni förstår inte hur mkt detta är. Att kuju skulle skriva om hela detta är en omöjlighet. Möjligen skulle de göra om i den övre lagren och ev. bygga om grafikmotorn (eller byta). Med detta som utgångspunkt så tror jag inte att det kommer bli några större problem med kompatibilitet mellan systemen (om det nu kommer en 2'a). Dock kan man inte vara säker, innom programmeringen har vi nu bytt upp oss från VB 6 till VB 7 eller som den också heter .NET, HELT nytt! Så pyttemjuk kan få för sig saker om man inte passar sig... Dock har de där fixat en konverterings wizard.
Nu har jag flummat färdigt
Seså vakna!!
HP
|