Citat:
Ursprungligen postat av Mazz
Tja, du kunde ju sagt till att du skulle lägga upp rutten så plötsligt, det var som sagt en arbetskopia, helt ogranskad, så dessa saker tänker jag definitivt inte klä skott för.
Mycket av dessa saker som nu hittas/påtalas har funnits länge i rutten dessutom, det fanns inget hinder att du själv fixat en del av dessa under vintern/våren, om bara lusten funnits.
Det går säkerligen att få ihop ett dryga 50-tal saker som bör åtgärdas, av arten spårnära kosmetiska justeringar. Om man vill... 
|
Hej

Se så mazz, ta inte illa upp, de va menat som ett skämt, därav smajlisarna.
Rutten genomgick en rätt avancerad komprimering, med diverse justeringar i filerna, samt alla onödiga filer borttagna, innan ja la upp den för nerladdning, så den kunde inte kallas "arbetskopia" direkt..
Jag har säkert kunnat byggt på rutten, men vi kom ju överens om att så fort du va klar mä signalerna, så skulle rutten släppas, Omedlbart.
Faktum är ju att jag kände mej rätt färdig mä rutten redan 2004, när jag å
Pursche höll på mä den.
Men eftersom du nu lagt om alla spår, så kunde ju inte jag veta att de va lite mark i spåren, eller spår i luft, på sina ställen...

Resten får fixas till i en kommande uppdatering.
Jag bygger för fullt numera, så alla fel som ni här i forumet hittar, är perfekt, så kan jag fixa till de på en gång.
Rutten är rätt lång, så om ja skulle ha satt igång att småjustera allt efter att jag fick den "signalklara" rutten av dej mazz, så hade de som ja skrev, säkert aldrig blivit nån rutt släppt, nånsin...
Ha de