Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-18, 22:03   #3
pussgurkan
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
Exclamation oså var det dax igen

1tr tunnlar i betong 20 och 40m segment
http://wb024830.bahnhofbredband.se/concret_1tr.cdp

En liten specialare tunnlar som endast har vägg på ena sidan i tunnelöppningen. Man kan ta en vänster och en höger och sätta direkt brevid varandra (eventuellt får man sätta samma höjd manuellt för att de inte skall klättra på varandra) på ena sidan och sen skarvar man mitt i tunneln till en vanlig 1tr tunnel och drar isär så har man fätt 2 tunnelrör son man mynna på olika platser
OBS NY ADRESS BLEV FEL
http://wb024830.bahnhofbredband.se/c...tr_leftcut.cdp
http://wb024830.bahnhofbredband.se/c...r_rightcut.cdp



nya ramper och väggar skall vara bättre en de gamla
Diagonala brosegmentet är tänk att vara 70m långt men om man drar ut det längre får man dubbla genomföringar
http://wb024830.bahnhofbredband.se/Retaining_walls.cdp
http://wb024830.bahnhofbredband.se/Ramper.cdp

nytt staket med tbh jag kommer att ta bort monterade staket på tunnlarna
så har man lite större valfrihet om och vilket staket man vill ha
skylten får man själv flytta till önskad höjd och rätt plats
http://wb024830.bahnhofbredband.se/staket.cdp
__________________
Hemsida: http://www.lundborg.st/Go.htm
Mail: trainmaker@mypost.se

Senast redigerad av pussgurkan den 2007-06-18 klockan 22:29.
pussgurkan besöker inte forumet just nu   Svara med citat