Visa ett inlägg
Gammal 2002-07-18, 10:12   #3
Christian
Senior Member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Christian
Standard

Citat:
quote:
Det är underbart det här forumet. Lika kul att kolla varje dag och kolla vad alla skriver.. Men varför lyckas ni alltid bli förbannade på varandra? Dom 2 forumen jag följer mest (bortsett från detta) händer aldrig sånt här.. och varför vet jag inte. Ålders-spridningen är densamma och det går ut på att göra add-ons. MEN dom är inte svenska, utan det är en blandning av länder. Jag börjar snart ge upp den sura svenska mentaliteten. Sen att forumvärdarna låser topics för att folk inte ska kunna yttra sig är ju inte nån höjdare heller. Låt folk skriva av sig i rätt topics, ni som är så rädda för att folk skapar egna topics..

Kul att du gillar forumet. Vi har ungefär 1500-2000 besök varje dag, så du är inte ensam om att besöka oss, vilket är skoj.

Om alla bara kunde följa den enkla regeln att inte vara otrevliga eller kasta skit på andra skulle detta forum vara ännu trevligare...
Anledningen till att vi låser topics är att vi INTE vill ha ändlösa loopar av meningslös pajkastning, vilket ofelbart blir resultatet. Detta forum skall handla om MSTS och Trainz, lite off-topic är helt okej, men att använda forumet som ett sätt att få nåt utlopp för sina aggressioner är INTE okej... Är man intresserad av en såpa så tycker jag man kan knäppa på Kanal 5 istället.

/Christian

Christian besöker inte forumet just nu