Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Lycka till, men du sviker oss som hade hoppats på loddade signaler, som du byggde så fina, men sen bara la av........dåligt mazz... 
|
Jo, det finns alltid förhoppningar om både det ena och det andra hos olika personer, men det får du ju tycka vad du vill om. Några löften är ju inte utgivna, även om du gärna vinklar till det på det sättet. Jag själv kan inte bygga upp någon motivation att lägga ner mer tid på en simulator som nu är 7 år gammal, när det finns en som är helt ny... faktiskt...

Därmed inte på något sätt ifrågasättande av dom som väljer att jobba vidare med MSTS som fortfarande är oerhört underhållande, men själv vill jag gå vidare, därför att det passar mina intressen.
Förstår egentligen inte vad den här diskussionen har på forumet att göra, du har msn-fönstret aktivt, du kan ta det direkt med mig på sekunden om du vill... Annars kan vi kanske släppa huruvida du anser att jag ska göra ditten eller datten till MSTS, kanske? Inget illa menat, men det här är inte vad den här tråden handlar om.