Hej
Ang loda signaler.
Jag får väl ge min synpunkt på detta ochså
I denna rutt så vet i tusan om det är någon idé att loda om alla signaler. Här finns ju tex inte de komplexa bangårdar som gör att framsen sjunker ner till en nivå där det blir okörbart. Jag med min burk (budgetburk) ligger som lägst på fps 15-20 och som högst kanske en 45-50 och det är på de sträckor som jag satt upp Mazz signaler på.
Sen som Mazz säger så brinner jag över att göra denna uppdatering av KMJ och hade jag inte fått den responsen som jag fått, dels genom inläggen och dels genom omröstningen så hade detta projekt varit nerlagt för länge sedan. Själv har jag lite ideér om hur man kan göra denna "braiga" rutt ännu bättre och de kommer jag att testa för att se om det går att genomföra. Jag tänker nu inte på SR
Då har vi SR då. Jag kommer att, när jag gjort klart första etappen, lägga en rutt vid sidan för att göra lite olika tester på den med SR för att kunna se om det är genomförbart eller inte. Fungerar det och det inte tar upp all tid i världen så kommer det att bli så.
Så ligger det till och så kommer det att bli
Nu skall jag fajtas med RE en stund till, sen får det vila under resten av denna dag eftersom det vankas högtidsstunder framför TV:n. Det är ju EM-kvalhelg i fotboll och det missar jag inte
MVH Kenneth