Jag har taggat upp mig såpass att jag tyckte det kunde vara dags att med egna ögon och öron köra KRS. Det var bara att känna draget!
Jag är så arg nu så ni får ursäkta följande rader:
Naturligtvis så startade inte helvetet utan åberopade återigen en originalskiva!!!
Jag har gjort ett antal misstag:
#1 Att överhuvudtaget skaffa skiten.
#2 Att installera dyngan på min fina dator. Jag har nu åkt på en massa filer som saknas och som komplicerar uppstarten av datorn.
#3 Att inte omedelbart ta bort jävelskapet när jag upptäckte vad det handlade om.
Man har ju hört till leda hur gammalmodig och ute Trainz spelmotor är. Jaså? Den fungerar ju i alla fall. Att Kuju efter fyra års funderande och filande releasar något så urbota dumt som detta så påminner mig om när jag seglade till England för ett antal år sedan.
Vi fick söka nödhamn i Orwell River pga överfallsväder och besökte då staden Ipswitch. En järnvägslinje löpte rätt igenom hamnkvarteren och där var en nyuppsatt varningsskylt som varnade för de nya helautomatiska bommarna.
Intill fanns en vaktstuga med en gammal tant. Tidigare hade hon gått ut och vevat ner bommarna när tåget syntes. Nu var det automatiserat på det viset att en koltrådslampa slocknade när tåget närmade sig. Men istället för automatisk fällning gick tanten ut och vevade ner bommarna som vanligt. Facket hade krävt att tjänsten inte fick dras in...
Förmodligen är det väl tanten och facket som har varit betatestare av denna sanslöst dåliga produkt...
Håkan