Tror du jag försöker lura dig Schulz?
Jag har försökt hjälpa dig att få bra grejer till bra pris. Komplett har visseligen inte dom bästa priserna, men har köpt mycket där (bl.a. flera uppgraderingspaket). Och får man nått problem, så får man hjälp av Komplett. Hur bra hjälp får du av han på Blocket?????
Datorn i delar jag senast länkade till är 95:- billigare än den du hitta på Blocket. Den har snabbaare processor, snabbare minnen och större hårddisk. Visst får du betala frakten, men det kostar väl att hämta den som säljs på blocket också!?
Datorn på blocket ska han ha 390:- för 1GB extra i minne. På komplett kostar 1GB (667Mhz) minne 249:-. Du behöver heller inte lägga till nått för en större hårddisk!
Till både datorn på Blocket och den på Komplett, så behöver du ett grafikkort (eftersom dom integrerade är skit) och det blir ju samma kostnad vilken du än väljer.
Räkna på detta igen, så ser du vilken som blir billigast och bäst!
Ja, just det. Eftersträva ett moderkort med socket AM2. Socket 939 är ju den äldre...
Vad hände med datorn du sa att du hade köpt? Var det den som nu behövde nytt moderkort? Och isånnafall, blir du tvungen att betala mer för den datorn?
Senast redigerad av Pierre den 2007-11-04 klockan 21:32.
|