Visa ett inlägg
Gammal 2002-07-31, 01:36   #5
Trigger
Senior Member

Reg.datum: Feb 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Trigger
Standard

Tack så mycket för allt Kvarne du har varit en supersnäll person. Tycker inte om att du lämnar oss så här men du kan ju alltid skriva en liten rad nån gång så vi hör av dig...kanske när msts2 kommer ). Jag har ju heller inte så mycket kvar och leva för här, min Ip är bannad så jag måste gå via en omväg in här så då antar jag att admin är sur på mig...hmm...sånt e livet...jag kan be om ursäkt på studs för mina dumma kommentarer mot admin. När jag tänker efter så har jag haft en skit kul tid här på forumet där alla har varit jätte trevliga den tiden jag har varit här. Det har ju varit jätte mycket bråk här på sistonde och många slänger ur sig dumma kommentarer men det är ju stridens heta som det kallas. Därför ställer jag en fråga till Admina med svansen mellan benen om ni möjligtvis skulle vilja sluta fred med mig och unbanna min Ip, så ska ni se att jag skärper mig. Men isåfall vill jag inte ha en dum kommentar som att: Ja men skärp dig hädanefter eller ja men inte en gång till, utan bara unbanna mig om ni vill så är jag from som ett lamm.

kanske kan tacka i förväg om detta går vägen

Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB

Trigger besöker inte forumet just nu