Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-01, 18:32   #1149
mattias_train
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Skicka ett meddelande via MSN till mattias_train
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Perre
Längesen jag skrev nåt i detta forum men har vaknat till liv igen med tågsim nu när MSTS2 är på gång. RS vet jag inte vad jag tycker om riktigt, men din rutt Totte den är verkligen ett mästerverk. Hoppas du fortsätter att göra den klar som du vill ha den. Tycker också det är synd att några andra proffs på tågsim i detta forum försvunnit med bidrag, det var spännande att se allt som var på gång bl.a med LLJ, lok och vagnar av Mazz, Håkans fina rutter, han verkar ha lagt ner nu? Hoppas det blir en nytändning när MSTS 2 släpps, det behövs nog för det känns inte som RS blir nån hit, men det är bara min bedömning.

GOTT NYTT ÅR alla på forumet!
Och så vill jag tillägga att MSTS kommer man att fortsätta att köra då man vill köra på tottes rutt. Det skall bli jätte roligt att köra Göteborg-Oslo, Uddevalla-Herrljunga mfl. i MSTS i framtiden med verklighetsbaserande material och möten på rutten.
Så vad du än gör Totte, lägg inte av med byggandet. För du har redan gjort ett av de "sju underverken i MSTS". Och du kommer att göra ett till!!

Lycka till med fortsatt byggandet! Vi följer bygget med spända ögon och beundrar på ett enormt arbete du har lagt ner på hela rutten.