Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-30, 13:32   #1346
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SVoyager
1.4 ska släppas på måndag.

Det blir slut versionen. Ska fortsätta att arbeta på c20 men, som ni har sett på dem senaste veckor, arbetet gick låångsamt (nästan stoppat). Ska försöka att fortsätta men jag har inga "fixed schedule" för framtiden. Ändå, C20 projekten var glädjande och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag är också mycket tacksam till alla som hjälpte med projekten, tack igen!!

Det är klart att jag vill göra nån projekt som den där igen, men när ska det hända? Bara framtiden kan veta. Who knows, maybe i just need to do something else for a while and ill be back for more but till then, its gonna be an official stop of the work for the c20, hope y'all liked how this turned out to be. I did! heh

Vi ses på måndag
Cheers
SV
Trevligt men sorgligt iallafall att bestämmt dig att lägga ner C20 projektet, men om man ser tillbaka i trådens början och sen tittar tillbaka till de senaste 10 sidorna så kan man bara konstatera att du skapat en fantastisk fin modell.
Nu hoppas jag dock på att du kanske påbörjar Cx projeketet, självklart kan du behöva vila emellan åt men att hoppas/önska skadar ju aldrig.

Åter igen: Stort tack för den fina modellen!
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat