Citat:
quote:
Jag har inte snott dina texturer s_w. Jag fick min första tomma textur av en amerikan som behövde hjälp med lite texturer till något. Jag fick kontakt med honom genom icq.. Vet ej vem han är eftersom jag har fått formatera om hela min dator.. Jag vet inte om han har kopierat dina texturer och sagt att det är hans.. Men jag kan dra tillbaka mina texturer och göra om mina containrar om du vill. Och göra mina egna texturer. Det är bara några som använder hans/din textur. Resten har jag gjort egna texturer på med hjälp av bengans bilder.
Så det är inte jag som har lurat repairman. Utan jag har själv blivit lurad isåfall.
|
Texturerna är direkt plockade från mina malltexturer som jag skickade med i mitt första paket med europeiska containervagnar, så det är inget som helst tvivel om att de är mina. En jämförelse med mina malltexturer visar att det är exakt samma textur, pixel för pixel. Mallarna har inte funnits med i något enda paket med amerikanska containervagnar vad jag kan komma ihåg. Så sannolikheten för att en amerikan skulle få fatt på dem är inte så våldsamt stor eftersom ytterst få amerikaner intresserar sig för europeiska vagnar. Dessutom är mina containertexturer så pass väl kända bland amerikanska trainsimmare (eftersom jag gjort nästan alla de amerikanska containervagnar som finns att få tag på) att de inte skulle försöka något, särskilt som jag redan avslöjat ett par stycken tjuvar på train-sim.com (och publicerat det i forumet på train-sim.com till stor skam och nesa för dem.....).
Det här är en principsak för mig. Jag låter inte sådant här passera och jag släpper inte taget om det.....