Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-03, 09:15   #43
scaniar500
Medlem

Reg.datum: Oct 2007
Skicka ett meddelande via MSN till scaniar500 Skicka ett meddelande via Yahoo till scaniar500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sigma
Jo det går, kopiera över hela sound mappen. Dock måste du ändra de två .sms filerna från Acela, till samma namn som TVG tåget hadde på sina .sms filer.

Men om vagnarna till TGV tåget har sina ljud där också (*pas.sms och *wag.sms) måste du kopiera någon annan vagns ljud dit också, och ändra namn på .sms filerna.

En sak till testade du att köra tåget med orginal sound mappen också efter din ominstallation av windows?.
ja, men med orginalsoundmappen så som jag nämnt innan så hänger sig datorn när tåget kommit till 0,3 km/h. men då borde ju man kunna ta soundmappen från ett annat tgv-tåg. jag ska kolla och se om jag hittar några passande tåg. men skulle man inte kunna låta ljudfilerna för tex passagerarvagnen på tgv-tåget och sedan ersätta alla andra filer? eller det blir kanske inte bra? och påtal om operativsystem, tror du att msts fungerar i Windows Vista Home Basic? hadde tänkt köpa windows vista home basic om det nu inte käkar upp för mycket av processorn och ramminnet. tror du det går att köra msts i vista home basic utan förmycket felmeddelande?

Senast redigerad av scaniar500 den 2008-06-03 klockan 13:41.
scaniar500 besöker inte forumet just nu   Svara med citat