Citat:
Ursprungligen postat av EricB99
Är det ingen ur STW gänget som läser det här forumet? Det vore trevligt med en åsikt ifrån dem. 
|
Det är semestertider men jag ska försöka svara.
Det är inga problem rent tekniskt att gör skivorna tillgängliga för nedladdning. Jag har dem liggande som CD-images. Den ena är på 226 MB och den andra på 293 MB. Problemet är att jag själv inte vet om alla som bidragit till skivorna är intresserade av att innehållet sprids på detta sätt. Ett fåtal personer går inte att tillfråga då de inte längre är aktiva på forumet. Andra kanske läser detta inlägget och ger sitt bifall eller så bestämmer STW att vi ställer materialet till allmänhetens förfogande. För min egen del är det helt ok att göra så.
STW har inte tjänat en krona på försäljning av Svenska Tåg 2004-2005. Vi har fått våra egna exemplar så vi har sparat några kronor. Vitsen med Svenska Tåg add-ons var att hjälpa återförsäljarna att få snurr på försäljningen av Trainz i Sverige, något som vi alla skulle kunna dra fördel av. Det som i det perspektivet retar mig är att man i Danmark säljer Svenska Tåg 2005 för 199:- DKR. Bara av den anledningen borde vi ställa materialet till allas förfogande omedelbart.
Med soliga semesterhälsningar