Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-16, 21:35   #4
Bengt74
Medlem

Reg.datum: Sep 2002
Skicka ett meddelande via MSN till Bengt74
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonmpa
Javisst, men det är synd att inga såna här utländska simulatortillverkare till buss och lastbilssimulatorer vill ta med Stockholm tycker jag, det är ju trots allt den kungliga huvudstaden med vackra omgivningar och fina hus i stan m.m. Om jag får vara en smula kritisk, dom här simulatorerna är jättefina, men jag kan ju ha fel så att Stockholm blir med i denna Euro Truck simulator isåfall skulle jag bli oerhört glad och överraskad och i och för sig så finns Stockholm med i Virtual Sailor, men den staden är hittills sparsamt representerad i dataspelssammanhang. Mvh Johnny Nilsson
För oss är Stockholm den kungliga huvudstaden, för alla andra som inte bor i Sverige är det ingen speciell stad, vissa vet ju inte ens var Sverige ligger ännu mindre var Stockholm är för något, finns till och med folk som tror att det är vi som gör gökklockor och choklad, fast det är Schweiz dom tänker på (reservation för stavningen)

Skulle det vara ett svenskt företag som gjorde spelet så kanske det skulle kunna finnas en chans att Stockholm kommer med annars är nog dom väldigt små.

Hälsar
Bengt