Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-28, 00:04   #18
avslutat_konto
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Kanske ska svara lite här då !!!

För det första, ok det är bara motorvägar i den version av ETS som är ute men som SCS har sagt ...säljer vi tillräckligt många kopior av detta spel så kommer SCS att släppa gratis patcher med uppdateringar.

England och Skandinavien ligger högst på SCS önskelista och detta kommer att genomföras om dom säljer tilräckligt av spelet.
Vilket då får mig att se lite på länkarna som är postade här...inte en enda av dom är laglig.

Hur vet jag då det, jo genom att vi har direkt kontakt med SCS och vi vet precis hur det ser ut med demos etc.
Den tyska versionen eller demon som det hänvisas till är en olaglig version, det som gäller är följande som säkert en och annan member här har noterat på TP.
När alla länder inklusive den engelska versionen är släppt så kommer den officiella demon att släppas på ETS egen hemsida OCH ENDAST DÄR.

Det är ju synd bara att medlemmar här utelämnar denna information när dom postar länkar ..
Jag skulle föreslå att staff members här kanske då vaknar upp och tar bort samtliga länkar till den så kallade demon..eller är det så att ni tillåter sånt ...........

Senast redigerad av avslutat_konto den 2008-08-28 klockan 00:11.
avslutat_konto besöker inte forumet just nu   Svara med citat