Hej igen! Nu är jag tillbaka här på forumet tack vare en lånad laptop! Sitter i en båt på Västkusten och drömmer om att få fortsätta bygga. Här ösregnar det.

Innan jag börjar bygga ska jag lägga in banvallar mm som jag har fått av Pierre. Det var ruskit många filer att lägga in i ref-filen. Finns det kanske något program som gör detta auomatiskt? Nästa steg i byggandet blir att bygga till Farsta Strand. Linjen Gullmarsplan-Hagsätra kommer inte att uppdateras mer den närmaste tiden, förutom i närheten av Gullmarsplan där det var alltför felgjort. Jag fixade stationen tidigare, men det kommer nog att behöva göras en gång till när linjerna till Skarpnäck och Farsta Strand också ska ansluta där. Seda en fråga om spåret nära Liljeholmen. Inte för att jag har kommit ända dit, men jag blev intresserad av det. Går spåret i tunnel under vattnet där? Får i alla fall det intrycket av kartor och Svoyagers tunnelbana för Trainz. Sedan undrar jag var depoerna finns. Och så den så kallade "Spökstationen". Går det spår dit? Det var nog allt för idag.