Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-25, 21:31   #22
Byggare Bob
Guest

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengt74
Tyvärr så är jag ganska besviken på det, dels blir man snabbt utråkad, köra fram och tillbaka om och om igen (väldigt korta sträckor, det går för fort att komma till slutstation), visst man kan ju byta bana men då känns det mer som om man kör ett nytt uppdrag (shift) det vore mer verkligt om man kunde byta linje genom att kliva av på någon station och vänta in ett annat tåg som går en annan linje en viss tid för att där fortsätta sitt arbete.
Ännu ett skäl m a o att kanske vänta på WoS tills utvecklingen av Berlin Subway eller London Underground släpps .

Citat:
Ursprungligen postat av Bengt74
Intelligent and custom announcements:
* nje, knappast, bara 5 olika ljud och hälften av dom låter som en aspackad operasångare som pratar i en glasburk.
Enligt TMLs egna utvecklare av WoS, så har tågen på PATH inga datoriserade utrop, utan det är förarna själva som annonserar utropen.

Man tog helt enkelt det bästa ljuden man kunde komma över och spelade in.
Sedan att det låter som om dom har en halv hamburgare intryckt i munnen är en annan sak.

Så nog är det "custom" alltid

Min egen reflektion av WoS:

Personligen så tror jag att det här med WoS kommer bli en engångsprodukt som om nåpgra år tyvärr är bortglömd i skuggan av MSTS 2. Det finns helt enkelt ingen "stor" marknad för simulering av tunnelbanor. Sedan att ett forum "röstar" är egentligen ingen garanti för spelutvecklaren att fortsätta produktutvecklingen.

Senast redigerad av Byggare Bob den 2008-09-25 klockan 21:38.
  Svara med citat