Visa ett inlägg
Gammal 2008-12-14, 11:35   #1252
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dson
Alldeles för sanslöst Ekankal..

Enda jag tycker mig se är "fel" är att du inte lagt kontaktledningen i zick-zack.. (Inner-Ytter-Inner-Ytter osv), fast i din Trainzvärld kanske det inte behöver vara det..?

Inget stort alltså, utan en såndär liten petitess som kontaktledningsmuppen lägger märke till
Får väl erkänna att jag har slarvat lite med det här och där (eller om det är slöhet, är ju enklare att knacka in samma siffror på en radda stolpar, har blivit åtskiliga hundratals vid det här laget på den här rutten) . MVH. Ekan

Citat:
Ursprungligen postat av Dennis
Mycket snyggt Ekan. När tror du rutten börjar bli färdig? Eller hur långt har du kommit egentligen?
Just nu så vet jag faktiskt inte. Det börjar dra iväg till ett snart alldeles för stort projekt.
Jag har väl idagsläget kanske ett 30-tal uppslag på städer, bandelar m.m. som jag vill försöka bygga klart, men det lär ju ta tid med det så jag får väl se om jag bryter av och lägger upp det som är färdigbyggt innan dess.
Sen blir det mycket hoppande hit och dit när ideérna kommer ioch med att jag bygger på flera sträckor sammtidigt (stambana med enkelspår i en riktning+ dubbelspår i andra riktningen, inlandsbana + bibanor). MVH. Ekan

Senast redigerad av Joel den 2008-12-14 klockan 12:09.
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat