Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-06, 20:17   #14
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mibl
Det verkar vara fjärde generationens S-tog du installerat och tagit bort. Finns nog några olika varianter för nedladdning men jag provade att installera en av dem för att se vilka con-filer som fanns med och det verkar endast vara två stycken: DK DSB 4G S-tog.con och DK DSB 4G S-tog (4 vogne).con
Kan ju finnas fler i annan nedladdning. Prova i alla fall med att ta bort dessa eller liknande. Annars kan det ibland vara bäst att installera om hela MSTS när det börjat krångla. Mina installations-CD är rätt slitna nu...

/Micke

Eftersom McGRill skriver "Nu får jag upp massa sånna fast med olika texter.. " så gissar jag på att det är fler tåg än bara ett han har problem med!???

Om man installerar ett tåg, så följer det vanligtvis med en eller flera con-filer. Men con-filer kan också läggas till om man installerar en aktivitet till en rutt. Problemet då, är att con-filerna kan heta vad som helst (det skaparen av aktiviteten döper dom till!) och då är det inte lätt att hitta dom...

Nej, gör alltid en kopia av TRAINS mappen, innan ni installerar ett nytt tåg eller aktivitet, så slipper ni installera om hela MSTS om/när det blir problem!

Senast redigerad av Pierre den 2009-01-06 klockan 20:19.
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat