Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-04, 13:30   #222
Hawk
Veteran

Reg.datum: Aug 2001
Lightbulb

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
och när du kommit åter till 08-området kan du skriva i pisstråden för då har bilen just tappat ca 50 000 - 70 000 i värde! Dyr resa

Hej
Jag måste skriva att jag tycker det är mycket positivt att JAG, börjat intressera mej för KRS

Faktiskt väldigt positivt tycker jag...!!
Sedan så tycker jag att det är otroligt positivt att jag för första gången på snart två år, första ja gör när ja får upp min startsida, så klickar ja på
buzz.se, de va läääääänge sen de hände....

PS
jag skulle ha köpte veteranbil om ja skulle köpa bil i dag.
Jag kör ändå bara 10 mil om året.....
Det finns inget positivt med att köpa nya bilar i dag...
Hoppas både Volvo och Saab börjar "TÄNKA till lite" och börja tillverka miljöbilar, helst HELT elektriska!!!.
Särskilt nu när regeringen insett att vi måste fortsätta med atomkraften.
F*N, det måste ju till EL för att ladda alla nya fina el-bilar

Sen så har jag själv börjat byta ut alla glödlampor hemma mot energisparlampor....
Vad kan va mer positivt?

PS
de där mä veteranbil va mest på skoj bara, ja förstår dom som MÅSTE ha bil till jobbet mm.
Men då är det ju bra att köpa en partikelfiltrerad diesel, dom är ju mycket bättre än alla bensinbilar som rullar.....
Vill man sen ha en splirrans ny bil, till kanske ett bra pris...så va är det för fel på de?
Hade ja haft råd...så hade ja oxå köpte billig partikelfiltrerad diesel, en MB givetvis

Jag tycker att i denna tråd, så ska man inte göra narr av folk som vill visa upp en bild på sin nya bil, det anser jag vara "billigt" (läs avundsjuka)

ha de

Senast redigerad av Hawk den 2009-02-04 klockan 13:49.
Hawk besöker inte forumet just nu   Svara med citat