tja, självgående och självgående vet jag ej :P
Dom verkar rätt stillastående med tillhörande script error...
ja, tankade allt som fanns att tillgå i inlägget..
<EDIT>
Såg att när man ska lägga till någon av dina regler i TRS 2009 så är vissa dessa rödmarkerade, dvs fel ngnstans..
Vet ej om du har detta.. Men jag har iaf det..
kollade mot contentmanager, där är följande regler fel:
MSL AutoPilot 2009,<kuid:177292:200008>
MSL AutoPilot/Dispatcher 2009 Command,<kuid:177292:200001>
MSL Dispatcher 2009,<kuid:177292:200003>
Vart felet sitter vet jag dock ej ^^
(kanske var bra om jag visste

)
<EDIT I EDIT>
Konstaterade nu att om man palacerar ut V signal (dvs vitt och rött sken), så tolkar tågen detta som en signal, vilket är lite störande just nu, då jag behöver lägga block signalerna innan övergången. Då spåren går ihop princip direkt efter vägövergången tlll enkelspår.
Så konstaterade nu att det skulle vara trevligt om man antingen fick signalerna att sluta leka signaler på riktigt (fast det är ju trevligt att Auto körda tåg stannar och inte dundrar förbi i 180 km/h
Sen en annan tanke var att som i mitt läge, så går det sagta spåren ihop till enkel spår, och det vorde ju trevligt om inte scriptet reagerade förrän tåget fått klart att åka, då som nu så kommer tåget stå och aktivera övergånen en gång (sen lär väl max timern slå gå igång och avaktivera bommarna? (eller är jag ute och cycklar))
Så det vore en trevlig funktion, att man skulle kunna få den att först aktiveras när en signal är grön.
</EDIT I EDIT>
</EDIT>
Detta är mina felmeddelanden: