2009-03-28, 17:54
|
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkfot
Ja precis, tåget går fullbromsar istället för smyg bromsar men visst det går att leva med i gues... Sen en annan sak, kamera vinklarna, kan man inte ändra dem så man lättare kan öppna hyttdörrarna från insidan.. För i den n.v versionen om man börjar i förarstolen så är ju kamera vinklarna följande:
Första gången man trycker på "Å" så kommer man till dörrtablån på vänstersida..
Andra gången man trycker på "Å" så tittar man ut genom vänster hyttdörr.
Tredje gången man trycker på "Å" så tittar man ut genom höger hytt dörr. Fjärde gången man trycker på "Å" så hamnar man vid höger dörrtablå..
Förslag till ändring: Byt plats på fjärde och tredje kamera vinkeln istället så att man öppnar hyttdörrarna från insidan innan man tittar ut genom hyttdörrarna.. Hoppas du förstod vad jag mena..
|
Jag håller med dig, det är lite jobbigt. Men jag föreslår att om man till exempel trycker på nummer: 1 så kommer man till vänstra dörren (i hytten) och trycker man 2 så ser man ut från hytten på vänstra sidan. och trycker man på nr: 3 så kommer man till högersida osv. Istället för att börja trycka på (Å) knappen hela tiden. så att man kan när som helst gå direkt till högersida genom att trycka på knappen 3. HOppas du förstår vad jag menar.
PS! Annars ser panelen utmärkt ut.
|
|
|