Som sagt, tack för svar

!
Nej Mazz, här slänges ingenting. Den ligger förvarad på ett säkert ställe. Har varit så rädd om dom skivorna genom åren, så dom ser ut som nya!
Om jag nu inte vill ta fram MSTS igen så får jag väl vänta ett par månader (vad är det när man gick i väntans tider på MSTS 2) på Rail Simulator (har dom någon hemsida?). Är mest nyfiken på den faktiskt. Skillnaden på antalet hanterade objekt jämfört med MSTS är ju nästan gigantiskt stort. Sätter inte det lite krav på datorn också? Har visserligen nya saker, men är inte den kraftfullaste som finns. Att det inte finns så många svenska utbud kan man väl leva med, men det är ju så klart synd. Tror också att det ändrar sig så småningom.
Förlåt en okunnig, men vad är Community Ware-standard för något?
Du nämnde Trollhättan 2. Har en version sparad som heter Trollhättan light. Är det den som fortfarande gäller?
Lade märke till mitt reg.datum som är från aug. 2008. Snarare är det så att jag egentligen blev registrerad i början på 2000-talet, men det hände kanske något på forumet som gjorde att jag var tvungen att regga om mig förra året. Minns inte och det betyder inget, vill bara nämna det...hade kanske helt enkelt glömt lösenordet

.
Till Bombardier Train vill jag nämna att jag har använt mig av både Xtrains och New Roads, men MSTS Bin har jag glömt om jag installerade, - förmodligen. Tack för tips!
Mvh/ÅC