Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-29, 16:44   #1432
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mazz Visa inlägg
Ytterst osannolikt att något annat program skulle påverka din MSTS-installation.

Du får försöka "backa bandet" och försöka dra dig till minnes vad som du gjorde senast i din MSTS-installation. Du säger bara att "det blev strul alltihopa", vad hände egentligen när det strular? Säkrade du din installation med att lägga på en garanterat nyaste tsection.dat, för att undanröja det tvivlet?

MSTSbin har ju tillfört massa bra saker, men betänk även att det är en tredje-parts-utvecklare som utvecklar detta och finns ju ingen sportmössa i världen som kan garantera att inget tokigt smyger sig in. En normal utvecklare av en sån här komplex typ av programvara som MSTS är har omfattande test-sessioner innan man släpper en release.

Det har ju strulat förr, så jag är säker på att du kommer lösa bekymmret, trist bara när det händer. Håller tummarna att löser sig snarast, inge kul med sånt här harvande.
Tack för kommentar! Jo jag säkrade Global, Sound, Trains och Util på annan plats självklart.
Andra rutter fungerar ju men inte min det är som är problemmet. Innan jag installerade KRS fungerade min rutt bra, det vet jag. Jag försökte leta efter felet med vägarna och spåren. Trädgruppen som Hawk gjorde, installerade jag dem, kan det orsaka detta? Ja jag vet inte hur. Jag har nu MSTS installerat och det är nu originalnivå.
Som ruttbyggare vet jag inte riktigt vilken bin-version jag ska ta. Hade versionen 1.7.010302 innan problemmet kom.

Senast redigerad av Totte den 2009-04-29 klockan 16:50.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat