Datorstrul
Mera datorkrångel! Fan man blir ju helt jävla less på datorer ibland alltså...
Nån vecka eller mer typ så startade datorn om mitt i booten, inget pip eller blåskärm eller nånting, bara ren omstart innan Windowsloggan, fick sen prompt att välja någon form av start som alltid och jag väljer alltid senast fungerande inställningar och datorn startar och kommer in i Windows och allt är precis som vanligt. Då tror man ju att dehär bara var nån konstig engångsgrej mej ikke! Några dagar sen så hände det igen och nu är jag för skrajj att sitta vid min dator ifall det skulle hända nånting. Det händer inte varje gång jag bootar utan bara ibland, det är inga andra konstigheter i Windows eller så heller. Senaste Windows Update och allt också, inga virus eller spyware.
Ringde BK Data och frågade vad det är som pågår och dom visste inte men föreslog en formatering (så snabbt och enkelt!!!!) men det är det sista jag vill. En annan snubbe på MSN föreslog en systemåterställning men det vet jag inte om det hjälper eftersom jag inte vet vad eller hur eller när dehär började.
Så nu sitter man här och är skrajj att nått ska sabba, jag är parnoid så det räcker och dehär hjälpte inte att bota den nojjan. Jag är helt inalfabet när det gäller datorer så det får väl bli BK då... Jo jag skulle göra en backup bara inte min externa disk luktade bränt sist jag använde den.
Tack Murphy och din jävla lag för att du är ett sånt svin!

Choo choo fox
Senast redigerad av Jonatan den 2009-05-05 klockan 04:29.
|