Visa ett inlägg
Gammal 2009-06-19, 11:06   #2
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile

News: I have a big problem with this, i have installed everthing, all right, but when i try to use the package manager following with this contents, i can open it but when i click on Install, i get this window everythime. Why and why it says anything about E:/ ? I have my Rail simulator on a harddrive called J, i try to put the demoroute manually to the routesmap in:
J/program/railsimulator/routes something like that, and then the route popup in the game, but i don't know where i should put anything else from your content list, do you know?
I hope that News personly can try to take care of this problem

I have fixed a Screendump to show what's happend on my computer.

Friendly Johnny Nilsson

Men om någon annan vet hur man kan lösa detta problem så är han/hon välkommen att informera mig om detta.

Jag har alltså laddat ner alla contents som står att man ska ladda ner för att få demorutten att fungera och ladda ner och packa upp filerna på skrivbordet går bra, men när man klickar på Package manager så kommer den upp och då trycker jag på knappen installera och får upp denna varningsruta som ni ser ovan
Jag har provat att trycka på ignore och ignore en gång till, men när jag startar spelet kommer demorutten upp eftersom jag har lagt in den manuellt i spelets routemapp, men inget verkar finnas i den rutten, var ska man sätta alla andra saker manuellt? Mvh Johnny Nilsson
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Problem.JPG (189.5 KB, 342 visningar)

Senast redigerad av Jonmpa den 2009-06-19 klockan 11:48.
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat