Visa ett inlägg
Gammal 2009-06-24, 21:41   #48
trainz2007
Medlem

Reg.datum: Oct 2008
Thumbs up ummm

hur går det med det?? Några fler bilder??
själv så har jag trs2009 som jag försöker fixa rutten från Bergsjön till iaf stan nu är alla mina hållplatser länkande med varann och snabbspåret ganska snabb lol, har inte gjort Rymdtorget Spårvagn och sista hållplatsen.
Aprilg.-ALLHELLGONNA .
"Teleskopsg.-Galileisg.-Januarig.-ALLHELLGONNA -Kortedala-Runstavsg-Nymåneg.-(glömde bevärings-.-)-Kviberg-Bellevue-SKF-Gamlestadst.**Snabbspåret*-
Linje3,1hållplatser till Redbergspl.
Ejdergatan-Redbergspl.-Olskrogen*-Svingeln,(med vagnhallen)-Ullevi södra,norra,scandinavium,Korsvägen 3 hållp.;Chalmerstunneln.
-*Snabbspåret entré2*- Centralstationen (kopplad från efter ullevi)-Brunsparken-Domkyrkan (alla de brunsparkens hållplatser (även Nordstan A,B) mot hissingen; alla brunsparkens hållplatser, alla centralstationens hållplatser, har inte alla tågspår än men håller på att bygga, och via snabbspåret oxå.

Kommer kanske att lägga ut bilder på rutten sen, problemet är att jag inte har spårvagnarna så jag använder GT5 tram som sitter fast i mitten med en Tram Silver så det blir som en M32 eller något sånt.

Klar: Troligenvis November 2009 iaf till Saltholmen. Annars Klar: 2010 Februari för TRS2004,2006,2009Beta och 2009.
Releasar den senare eller kanske aldrigt, får se hur det går.

Senast redigerad av trainz2007 den 2009-06-24 klockan 21:50.
trainz2007 besöker inte forumet just nu   Svara med citat