Okey, får försöka igen, denna gången med bilder. Det brukar funka bättre
Bild 1; CMP
Först så startar du CMP (Content Manager Plus, precis som du sa) vilket det verkade som att du visste hur du skulle göra. Nu väljer du name i den inringade rutan om det inte redan är gjort och till höger om den skriver du i namnet på din bana. Jag använde banan Hawes Junction som finns inbyggd som exempel. Sökte inte på hela namnet, utan Hawes räckte. Tryck på apply när du vill börja sökningen.
I den stora rutan: Nu ska bilden under Type vara samma som den inringade banan på bilden. Under Name ska exakt samma namn stå som i Surveyor eller Drivern (se bild 2, blå markering) Ska du även ha med någon av de orange inringade sessionerna (bild 2) så ska dom ha samma typebild som "Hawes Junction Coal Run",(bild 1) nämligen 1-2-3-4 bilden. Ska du ha med även dom så markerar du banan, håller ned ctrl och trycker på sessionen/erna som du ska ha med. Objekten du valt blir då blåmarkerade.
Om du är medlem på planet auran och har registrerat ditt spel så ska även ditt användarnamn stå där "AndrewH" står. Har du inte registrerat dig så ska det stå unknown eller så är rutan bara är tom samt "asset kuiden" tom.
Bild 2; Surveyor
Sedan på bild tre så har jag
högerklickat på banan jag har markerat(man kan göra lika dant om man markerat flera, bara att högerklicka på en utav dom). Tryck nu på "Save to CDP" som är inringad på bilden nedan. Nu kommer det upp en ruta som frågar vart du vill spara denna CDP-fil. Spara den på ett vettigt ställe på hårddisken och sedan tar du och laddar upp den här på forumet, eller var du ville ha den.
Bild 3; CMP
Hoppas att det inte blev för rörigt! Fråga om något är oklart. Det finns flera andra sätt man kan söka på mycket enklare om du har registrerat dig på auran.
Notera också Statusrutan. Om det är en bärbar dator i den så betyder det att saken finns "installerat" i ditt spel. Är det DS tecknet så betyder det att den grejen inte finns på din dator utan på DLS (download station) Är du inte registrerad hos auran så kommer du dock inte att se dessa.