Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-01, 02:20   #4
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hawk Visa inlägg
Hej
Tack har köpt det nu, på eBay
Får jag retas lite med dej ?
Eftersom jag skrev att jag inte brydde mej om ditt MSTS-engagemang
(vilket nog berodde på att min glappkäft verkligen hade halkat ur led, hoppas verkligen att du godtog min ursäkt), så lär väl kanske inte du bry dej om mitt svar .

Nu såg jag att du redan har gjort affär, men tänkte mest bara berätta att jag köpte mitt TRS2006 på Julabutiken här i S-vall för snart 2 år sen för 99:-, och då fick jag frakta mej själv för att handla det.
Jag hade 0 koll på tågsimulatorer, och det får väl närmast betraktas som ett slumpköp att jag handlade, skivan låg nämligen först i raden av kanske 200-300 rea-skivor (vem vet, hade det stått en MSTS-skiva där så hade jag förmodligen kört på Tottes Trollh.light i dag).
Tycker själv att det var ett av mina bästa fynd jag har gjort, dels får man släppa lös leksinnet (trots att man är nyss fyllda 50 pannor) och tågintresset, med drömm om att bli lokis, det har man ju haft sen man var liten grabb, och det här är väl det närmaste lokförare man kommer.
Spelet har i alla fall gett mej massor av roliga timmar (förutom div. gliringar från tanten ) med allt från körning till byggande, man lär sej nått nytt nästan varje dag, + att man hittade det här forumet som man kan vara med och "käfta" i .

Så får du bara en bråkdel lika kul som mej (om du nu inst. det), så må det ju vara värt 75 riksdaler alla gånger.

Hela det här inlägget är väl egentligen att betrakta som onödigt eftersom att du redan handlat, men jag tyckte att jag skulle passa på att utnyttja chansen
och visa att "glappkäften" inte bara kan vara dryg