Citat:
Ursprungligen postat av LokKalle
Det är roligt att följa ert resonerande om hur det hela skall gå till. Håller nog med Bengan lite.
Fattar nada om en hel del. I alla fall vad det gäller script och viss animerning. Tur att ni som kan det där finns. Skall med stort intresse följa denna tråd.
En sak vet jag dock. Böjda fronter med rundade fönsterhörn är svåra att få till. Tänker på min Ybo6 som jag mocklar med i blender för tillfället. Tycker i alla fall att lan fåt fram ett mycket fint stuk på sin front.
Kalle
|
Du skall veta att det kostar polygoner att få till en snygg front och tak! Jag har förmånen att kunna använda 3Dmax hos ett företag jag jobbar lite åt (arkitektbyrå). Men FRAMTIDEN är definitivt Blender. Det är kul att du hänger på där - Bear blir nog eran "Guru" som leder er rätt - sen blir det nog många härliga modeller!
(skall visa lite "polygonstatistik" från bygget så får ni se.)