Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-13, 23:29   #52
benkegbg
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Standard

Efter ominstallationen så kastade jag hela Local-mappen i papperskorgen och klistrade in en kopia av den jag sparat innan. Det hjälpte inte !!! Alla tidigare banor jag gjort och laddat ner från nätet syntes inte. Grejor jag laddat ner, exvis Vägskyddsystemet med snygga bommar och allt sånt, syntes inte.

Så jag gick via Content Managern och "importera content" med order om att skriva över eventuella dubletter. Visst, det tar tid att låta maskinen kopiera och så.... men det dyker upp saker som jag hade sparat och inte kom in när man bara kopierar själva mappen !!!

Jag vet inte vad du skall göra, Andreas. Det är upp till dig. Men det kanske är värt besväret att göra ett nytt försök som jag gjorde. Raderade precis allt och ominstallerade på nytt. Kopierade Localmappen och importerade dessutom via Content Managern. Det som tog mest tid tyckte jag var när jag fick meddelandet att programmet hittade en patch som jag installerade. Ett tag trodde jag datorn hade hängt sig... men det var bara att ha tålamod och vänta, vänta...

Likaså tog det tid att Installera Content via managern, men det är samma där... vänta och vänta... Nu går jag och lägger mig och låter datorn jobba färdigt inatt :-)