Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 22:43   #23
kpf93
Medlem

Reg.datum: Mar 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Romet12 Visa inlägg
Tjenare,
Jag håller på med att göra ett eget flygbolag (Virtual Airlines). Den ska heta Green Flights. Jag ska göra lite Reklam/advertisement och jag tänkte skriva något sådant "Green Flights, var du än befinner dig". Fast hela det kommer att vara på en bild. Så min fråga är hur skriver man på engelska "var du än befinner dig" eller "var du än befinner"? Jag provade med google translator, fast där står det "Where ever you are" Är det rätt eller fel? Eller ska det stå: "Wherever you are"?
Bara av ren undran, har du tänkt göra det officielt online? Eller ska du vara ett bolag som du ska ha för dig själv? Om du nu hade tänkt köra på online så ska du nog lugna ner dig lite, att skapa ett bolag är rätt svårt.

Har du testat flyga online? Kan vara att bra tips där det finns massa ATC och piloter som kan hjälpa till. Ett tips om du flyger default flygplanen när du har problem, släng dessa planen i väggen, finns massa plan man kan köpa och liknande så får du mer realism. Kan rekomendera PMDG's 737 modeller, riktigt fina, sen finns det 747,757,767,MD-11,Airbus och alla möjliga modeller!

Om du vill ha lite mer tips eller liknande kan du alltid langa iväg ett pm!
Hjälper dig gärna med att t ex komma online eller liknande.

Ha det bra!!

//Christian
kpf93 besöker inte forumet just nu   Svara med citat