Visa ett inlägg
Gammal 2002-11-02, 10:49   #39
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
quote:
Citat:
quote:
Kanske jag låter lite tjurig och tvär, men det är väl ett svenskt forum det här och då tycker jag personligen att det borde vara bilder på svenska tåg i snarlik svensk miljö. Vill jag se utlänska tågbilder går jag hellre in på ett annat forum och kikar. Det här är min åsikt, men låt inte den hindra er från att posta fler bilder.

Bengan.

Så du menar att bara för att det här är ett svenskt forum så skall det inte få finnas bilder på utländska tåg här!Vad är det för stil?!Forumet är väl öppet för alla så man får väl skicka bilder och prata om hurudanna tåg som helst!Om det bara skulle pratas om svenska tåg här vad tror du då att vi"icke svenskar"skulle tycka om det!Men det är kanske det du vill att det bara skall finnas svenska medlemmar här!

/Johan
Kanske lite otydligt skrivet av mig, men vad jag menar är att det är roligare att få se lite av svenska lok och vagnar i svensk miljö än till exempel Dash 9 & Acelan från orginalköret av MSTS. OBS. Kan tillägga att jag inte hade läst Dson tidigare inlägg. Där han skriver att han inte får installera något annat till MSTS för sin pappa. Synd och tråkigt för honom och inte illa menat från mig angående det tidigare inlägget från mig. Angående utlänska tåg. Så är dom också välkommna som tips och nya rutter. Sedan blir jag faktiskt rätt så förbannad på dig när du sedan skriver i dina sista rader om icke svenskar och svenska medlemmar. Jag har inte nämnt något dylikt om detta och jag har inget emot att det finns utlänska medlemmar här, utan ser det som en stor fördel att dom finns att tillgå. Sedan kan jag även tillägga att om du läste igenom riktigt ordentligt. Så har jag inte bett dom att ge katten i att posta bilder utan bara framfört min åsikt och bett er igonera den i sista meningen genom att fortsätta posta bilder.
Sen är det faktiskt väldigt kul att få se riktiga bilder på utlänska tåg, som dom som du har visat tidigare från Finland. Det är faktiskt nånting jag gärna skulle vilja se mera av, även från andra länder.

Bengan.

Bengan besöker inte forumet just nu