Visa ett inlägg
Gammal 2002-11-04, 00:00   #65
Trigger
Senior Member

Reg.datum: Feb 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Trigger
Standard

för det första vem av oss är det som är moraltant. Jag har bara insett fakta om hur man bör betée sig när vi har haft så många bråk inom forumet. Och varför skulle jag ge mig?? Detta är inget krig det var en lång fråga från mig om varför vissa betéer sig som dom gör och att det alltid är dom?? Så enkel var den frågan. Men allt är väl som krig för dig Hawk. Du har helt rätt du får säga vad du vill om en bild dålig som fin men man bör ju inte spy ut onda tankar hela tiden va? Jag har inte sagt ett enda ord om att det är du som har gjort någonting men det fattar du ju helt enkelt inte. Jag vill bara att du ska förstå TVÅ saker. 1. Jag skyller inte någonting alls på dig. 2. Saken jag reagerade på var varför folk bara spyr ut alla onda tankar om en vanlig sketen bild som inte har världens bästa grafik. Ta det som ett krig om du vill men det gör inte jag och jag hoppas inte detta påverkar oss två som forumvänner för jag argumenterar inte här för att vara ovänn med någon och speciellt inte dig kan du förstå det??

Mvh:Trigger

Trigger besöker inte forumet just nu