Hej!
Korvtigers tips fungerade bara - till en del. Det går att använda rälsen i 10:an (pånytt), men all tidigare lagd räls är fortfarande försvunnen. Det blev alltså ingen uppdatering av lagd räls per automatik. Jag måste dra om all räls på nytt :-(
Det enda som är positivt är att jag kan behålla STW:s växel. Alternativet hade varit att, när jag ändå drar om all räls lika gärna kan använda en annan, exempelvis Koleje 3 beton. Då bli växlarna som "standard". Att byta ut dem mot "Lever Auto" går inte, för den växeln (liksom många andra) finns inte i 10:an.
Jag sitter som ni ser mellan stolarna - att fortsätta i 9:an eller att gå över i 10:an och göra om alltsammans. Tur är i alla fall att jag inte hunnit med mer än bara Benstad Central. Fast det är en hel del räls i bangården att byta ut....
Mera observationer: STW-s plattformspaket fungerar inte. Luftledningspaketet ser ut att fungera dock, men inte Linjestolpar och Fackverksstolparna i objektmenyn. Så vad har jag då för nytta at det paketet. Ej heller kan man dra enkla luftledningar från splinemenyn, Old 1t pole och liknande.
Hälsningar