Visa ett inlägg
Gammal 2002-11-13, 18:40   #53
MatsH
Månadens bild - Mars 2005

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Citat:
quote: Hur menar du?Går det att välja att flyga från Helsingfors till paris och sedan skall man hålla en viss tidtabell!

/Johan
Du kan välja att flyga mellan i stort sett vilka flygplatser som helst i hela världen. Om jag inte missminner mig så finns det runt 20 000 stycken i spelet. Vill du ha en tidtabell att flyga efter, eller speciella flighter att flyga så kan du till exempel gå med i ett virtuellt flygbolag. Det har jag gjort. Bilderna nedan visar flygningen som jag gjorde på förmiddagen Helsingfors-Stockholm. Både flygplatserna och planen är iofs addons, men allt på bilderna utom Arlanda är freeware. Självklart så finns flygplatserna med som orginal i FS2002 också, men vill man ha lite snyggare och verkligare flygplatser kan man ladda ner och installera själv.

mvh .... Mats

SK1705, en SAS MD82, taxar ut mot bana 15 på Vantaa flygplats, avgångstid 11:25 lokal tid. Solen skiner.

Efter takeoff görs en sväng över Helsingfors för att därefter sätta kurs mot Sverige.

Väl framme i Stockholm har vädret försämrats och på Arlanda snöar det när vi blr dirigerade att landa på bana 8. Vi tar mark 11:24 lokal tid, efter en timme i luften och med 4 minuters försening.

MatsH besöker inte forumet just nu